Wednesday, August 09, 2006

mancarea la serviciu!_un pas spre obezitate


Pana sa ma angajez nu stiam cum este sa mananci la serviciu, care sunt efectele si asa mai departe. Bun. M-am angajat. In prima faza, nu stiam de unde se mananca la noi in departament, ma multumeam cu o punga de grisine sau covrigei(la alegere, cand ma saturam de una, cumparam alta). Intre timp s-a dezvoltat si la noi comandatul mancarii, si am inceput usor usor sa luam mancare de la diverse firme ce livrau la sediul firmei. Bun. Si de atunci a inceput distractia. In decursul unui an de zile am pus pe mine cam 5-6 kg, in situatia in care aveam 49 cand m-am angajat. Mancarea aceasta, care mai decare mai grasa(vezi KFC, Gregory's, Mc Donald's, la care s-au adaugat cu brio cele de livrari-Puiul Vesel, La Matache, WuXing s.a.m.d), combinata cu lipsa totala de activitate fizica(statul pe scaun non-stop, la munca, acasa leguma de canapea) si-au spus cuvantul. Am ajuns un usor pepenel, daca intelegeti ce vreau sa spun(fetele, baietii nu au cum). Bun. Adik va dati seama ca nu era prea bine, insa nu ma mai puteam abtine. Shaorma, kebab, hamburgeri, erau nelipsiti din pranzul nostru zilnic. Insa am ajuns eu la o concluzie destul de inteligenta, si anume ca aceste feluri de mancare(sa nu uitam cartofii prajiti-tone de amidon, grasime din ulei) dauneaza serios sanatatii, sa nu mai vb si de aspectul fizic vizibil deteriorat din cauza straturilor groase de sunca depuse strategic pe corp. Bun. Si am luat o hotarare nemaipomenita. Si anume sa renunt la toate acele feluri de mancare care m-au adus in acest stadiu de involutie:). Asa ca, mai ales ca am scris si pe blog, de astazi inainte(de fapt am inceput cam cu cateva saptamani in urma, insa am momente in care simt pur si simplu ca nu ma pot abtine de la mancare), de azi inainte voi face tot posibilul sa evit mancarurile grase, cu un continut sporit de calorii si putine vitamine. Si pentru ca scriu aici, va las sa imi taiati nasul in cazul in care dau gres(nas care va creste uimitor, deoarece sa nu ma tin de treaba ar insemna practic sa mint cu toate declaratiile mele de independentza in fata mancarurilor). Bun.

Declaratie de independentza in fata mancarurilor grase si slab vitaminiza(n)te:

Eu, Nicoleta Dumitru, declar in aceasta mirobolanta zi de 9 august 2006 , ca, from this day forward, o sa ma abtin cu toata puterea mea de la orice fel de mancare ce contine surplus de calorii si grasime, de la orice abuz de portie de mancare, and i will do my best sa mananc din ce in ce mai sanatos.
So help me God!

1 comment:

Alexandra said...

Pisi, eu am slabit de cand mi-am dat demisia. :D I rock (dar asta stiai deja :)) )
concluzia simpla: da-ti demisia! :)
pup