Tuesday, July 25, 2006

frecvente...


Azi, in timp ce ascultam muzica, ma gandeam la conditiile de munca ce se gasesc intr-o organizatie/companie/firma.. Ma gandeam cat de fericiti am fost noi atunci cand ne-au adus calculatoare care aveau placa de sunet, si in sfarsit ne puteam delecta, dupa o perioada destul de mare, cu putina muzica in timp ce lucram. Sunt nishte lucruri marunte daca stai sa te gandesti, insa care iti pot face ziua de lucru mai placuta atunci cand te afli la locul de munca. Numai ca se intampla prea putin sa si fie prezente. Dar gata. Nu mai zic nimic. Ieri un coleg imi citeste blogul si incepe sa rada. Il intreb fireste de ce rade si imi spune zambind ca eu tot timpul sunt nemultumita. Asa ca nu am sa mai comentez asupra acestui aspect astazi, insa eu nu faceam decat sa redau in scris nishte fapte pe care toata lumea le stie, insa nimeni nu spune nimic cu privire la ele. Bine, acum sa nu credeti ca s-a terminat cu dezbatutul in acest blog. Doar azi. Daca nu as mai comenta, ar insemna ca sunt mulumita, ceea ce este total fals. Si atunci, se intelege de la sine.Cam asta...deocamdata.

1 comment:

Spiridus said...

nu ma pot abtine... daca tu esti nemultumita, mirel cum e?

apropos de muzica & conditii de relaxare la job, cand m-am angajat la ZF aveam un calculator care se bloca de cateva ori pe zi, apoi a trebuit sa-mi iau cd player, pentru ca nici cel nou n-avea placa de sunet. messengerul l-am cersit de la IT, dar oficial nu mergea si n-aveam voie sa-l avem instalat ;)

by the way... nice blog, keep writing...